Skočiť na hlavný obsah
Menu

IT Service Management Foundation podľa ISO/IEC 20000:2018

Tento kurz poskytuje základné znalosti kľúčových pojmov a koncepcií riadenia IT služieb podľa populárnej normy ISO/IEC 20000:2018.

Je relevantný pre všetkých, ktorí sa zaoberajú riadením IT služieb. Teda hlavne pre IT manažérov a procesných špecialistov, ale aj pre projektových manažérov v oblasti IT a všetkých, ktorí sú nejakým spôsobom zapojení do riadenia IT služieb. 

Na overenie úrovne znalostí slúži certifikačná skúška IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018 od renomovaného skúšobného inštitútu EXIN. Certifikácia je platná doživotne.

Pre držiteľov iných certifikátov v oblasti riadenia služieb, napríklad ITIL či VeriSM, je určená rozdielová skúška Foundation Bridge, ktorá je lacnejšia a kratšia. EXIN pre účely rozdielových skúšok uznáva aj exspirované certifikáty ITIL.

Kurz a certifikácia pokrývajú tieto oblasti:

  • úvod do riadenia IT služieb
  • systém riadenia služieb (service management system - SMS) vrátane základných procesov ako incident management, problem management, riadenie deploymentov a releasov, riadenie úrovne služieb
  • prevádzku systému riadenia služieb.

Pre viac informácií kliknite tu.

Jazyk kurzu
Slovenčina
Angličtina
Dátum konania
10.11.2025 9:00 - 11.11.2025 17:00
Miesto
virtuálny
Cena
400 € plus skúška EXIN 228 € Foundation alebo 167 € Bridge
Cena vrátane skúšky
áno
Objednať